10 skaker ni inte visste om mig

1.Jag har tre katter och en hund, och vill ha tre marsvin! 2.När jag sitter i skolbussen bilen eller den kommunala bussen så är det så instängt att jag får ont huvudet och mår illa. 3. Jag älskar att vara ute. Jag är alltid ute när jag är ledsen eller mår dåligt, och jag älskar att andas in luften utomhus. 4.Jag älskar att åka till Danmark till en speciell palts där man kan bada, pyssla och det finns ett litet lek-o-bus-land där hihi. (ska åka dit på söndag) Vi åker dit varje år. 5. Jag äälskar att pyssla. Jag är uppväxt med det. 6. Jag har gått i; innebandy, fotboll, pingis, gymnastik, ridning och karate! 7.Jag verkligen hatar när folk sjunger fel på en text i en låt! 8.Jag haaaaatar när någon härmar mig, det är såå ireterande 9. Jag är gansk lätt-irreterad hihi 10. jag gillar att rita ganska mkt! Såå det var lite grejer ni inte viste om mig! See Yaa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0