27 Oktober

Hej förlåt för dålig uppdatering men jag har haft fullt upp med prov i två veckor nu men nu har jag bara ett matteprov och det är om två veckor så nu har jag tid att plugga! :) Jag börjar halv 10 idag så jag tar det lång men jag vaknade kvart över 7 och trodde att jag hade för sovit mig sen insåg jag att vi började halv 10 men då hade jag tagit på mig kläder och duschat..... :( Men jag vill bara säga att bilder inte går att laddas upp fortfarande så det blir ipod bilder som är sååå dåliga som ni kanske såg på tidigare inlägg när jag gjorde fruktsalladen och att på söndag åker jag till Danmark och ska vara där en vecka men det blir nog något tidsinställt inlägg och (!!) att imon ska jag blogga om "10 saker nu inte viste om mig" kul va!? Såå nu vet ni det. Ska äta nu See :love: Yaa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0