Tjena

Hej, min pappa har bara fixat internet nu på hans dator för det funkar inte på dom andra här i vårt hus så jag kommer blogga lite då och då från hans dator, min ipod på skolan och om vi ska andvända skolans datorer kanske det blir ett inlägg. Tyvärr kommer det inte läggas upp bilder bara för att jag får inte ladda upp foton på pappas dator bland hans bilder och det är för segt och man kan inte lägga upp bilder med ipoden men låtar blir det såklart, för er skull ska jag försöka uppdatera så mkt det går!
Dagens gåta!
Jag flyger högt upp i himlen och jag är större än vad du tror, ibland åker jag ihop med mina kompisar brevid och jag flyger världen runt men ska inget vart! VEM ÄR JAG!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0