Kompisfestivalen

HEJ, Igår gick jag på en liten festival där några band spelade tex NORLIE & KKV :D Jag älskar ju dom såå mkt att jag bara var tvungen att gå och det kostade ju bara 20 KR så det var såå värt att komma. Så jag och Denise tog en buss dit (bussen var förbeställd så det var ju bra). Det var hur som helst grymt roligt :) .
Här kommer bilder på några av de som spelade! :)
(Bilderna blev inte så bra eftersom det var mörkt och dom stog aldrig stilla så... aah men jag tror ni klarar er ändå)
Bara älskar han med tuppfrillan, han var helt galen och hoppade runt och sprang runt på scenen, helt otrolig, han drack förresten tropisk juice för att hålla energin uppe :D
NORLIE & KKV , ÄLSKAR DOM <3 <3 <3 <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0