Konstig dag ?!

TJENA!
Idag blev en stressig och konstig dag! Denna veckan har vi elevens val, eller iaf tisdag, onsdag och torsdag! Jag hade valt Hemkunskap för jag tycker det är kul att vara kreativ att skapa och därför passade mat in bra på mig även fast jag inte lagar det så mkt, iaf, jag trodde att vi skulle vara i skolan hela veckan och laga mat, baka osv, men nee det skulle vi inte! Vi skulle tydligen på statsvandring och svara på frågor, och då behövde man matsäck...Såklart.... Jag fick på en kvart göra en ordentlig lunch, men det blev bra ändå. Sedan gick vi i stan i flera timmar och svarade på frågar, så just nu har jag väldigt ont i fötterna!
:) Här är en Band som spelade på Kompisfestivalen, en grymt bra låt tycker jag!

Kommentarer
Postat av: Kittie

Gillar hur elgitarren låter, men det är typ det enda.. hah x)

2012-08-04 @ 13:16:52
URL: http://silverstein.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0