Mina presenter

TJA, kolla min deisgn är äntltigen fixad! JIPPI! Snygg va? Headern kommer upp ikväll! Jag som älskar rymden o allt sånt!
Jag tänkte berätta vad jag fick igår iaf, jag tog inga bilder, därför är bilderna tagna från Disa så ni vet!
Jag fick: Ögonskuggor och eyeliner, en dyr och efterlängtad skjoorta från carlings, en Monki tröja+ett Monki gossedjur, EN LONGBOARD som jag har velat ha jätte länge,skateskydd, 1500 kr och en superduper snygg klocka, o jag tror det var allt!
Alla presenter finns inte med på bilderna men några är lite gömda t.ex den lila klockan och min skjorta!
Eftersom jag inte tog några bilder är bilderna tagna från min syrra!
 





Kommentarer
Postat av: Juliaaaa

Fina grejer! Snygg design du gjort på bloggen oxå ❤ :) / Julia oxen

2012-09-09 @ 17:44:19
Postat av: elvira

MEN OMG Fan vilken snygg design du gjort ! assa fiin

2012-09-09 @ 18:21:17
URL: http://photobyellis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0